Accessibility Tools
Η Inte*learn αποτελεί μία από τις λίγες ελληνικές εταιρίες που περιλαμβάνει στη στρατηγική της την εισαγωγή ψηφιακών λύσεων στην ειδική αγωγή.
Συνεργαζόμενη με τους κατάλληλους εμπειρογνώμονες της ειδικής αγωγής και αξιοποιώντας την μακροχρόνια εμπειρία στην υλοποίηση ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών εφαρμογών και ψηφιακών περιβαλλόντων, υλοποιεί πρωτοποριακές εφαρμογές – παρεμβάσεις, που υποστηρίζουν την εκπαίδευση μαθητών και ενηλίκων με ειδικές ανάγκες.
Οι εφαρμογές αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε από τους εκπαιδευτικούς για την αποτελεσματική παρέμβαση στις δυσκολίες των εκπαιδευομένων είτε από τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους για να βελτιώσουν τις γνώσεις τους.
Οι τομείς για τους οποίους έχουν υλοποιηθεί ψηφιακές εφαρμογές και παιχνίδια, είναι οι ακόλουθοι:
Εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Δημοτικού και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή δυσλεξία για την υποστήριξη της γλωσσικής τους ανάπτυξης. Μέσα από μία πληθώρα δραστηριοτήτων, τα παιδιά εξασκούνται σε: Αναγνώριση – διάκριση συλλαβών, Σχηματισμό λέξεων, Διάκριση ουσιαστικών, ρημάτων, επιθέτων, Εξάσκηση μνήμης, Ορθή γραφή λέξεων, Σύνταξη προτάσεων, Εξάσκηση στις τέσσερις πράξεις και Αναγνώριση γραμμάτων της αγγλικής γλώσσας.
Εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Δημοτικού και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή δυσλεξία για την υποστήριξη της γλωσσικής τους ανάπτυξης. Μέσα από μία πληθώρα δραστηριοτήτων, τα παιδιά εξασκούνται σε: Αναγνώριση – διάκριση συλλαβών, Σχηματισμό λέξεων, Διάκριση ουσιαστικών, ρημάτων, επιθέτων, Εξάσκηση μνήμης, Ορθή γραφή λέξεων, Σύνταξη προτάσεων, Εξάσκηση στις τέσσερις πράξεις και Αναγνώριση γραμμάτων της αγγλικής γλώσσας.
Σειρά εκπαιδευτικών παιχνιδιών για παιδιά νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού καθώς και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες για την υποστήριξη της γλωσσικής τους ανάπτυξης. Απευθύνονται και σε γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς (λογοθεραπευτές, λογοπεδικούς, ειδικούς παιδαγωγούς), οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα της πλήρους παραμετροποίησης των παιχνιδιών για να
καλύψουν τις εξειδικευμένες ανάγκες των παιδιών.
Σειρά εκπαιδευτικών παιχνιδιών για παιδιά νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων του Δημοτικού καθώς και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες για την υποστήριξη της γλωσσικής τους ανάπτυξης. Απευθύνονται και σε γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς (λογοθεραπευτές, λογοπεδικούς, ειδικούς παιδαγωγούς), οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα της πλήρους παραμετροποίησης των παιχνιδιών για να
καλύψουν τις εξειδικευμένες ανάγκες των παιδιών.
Εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Δημοτικού (Α΄ και Β΄ τάξη) και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αποτελεί εφαρμογή που υλοποιήθηκε στα πλαίσια ερευνητικής δραστηριότητας από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Πανεπιστήμιο Κύπρου. Περιλαμβάνει 70 δραστηριότητες και παιχνίδια που υποστηρίζουν την εμπέδωση και κατανόηση
εννοιών στη γλώσσα & στα μαθηματικά.
Εκπαιδευτικό παιχνίδι για παιδιά Δημοτικού (Α΄ και Β΄ τάξη) και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αποτελεί εφαρμογή που υλοποιήθηκε στα πλαίσια ερευνητικής δραστηριότητας από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Πανεπιστήμιο Κύπρου. Περιλαμβάνει 70 δραστηριότητες και παιχνίδια που υποστηρίζουν την εμπέδωση και κατανόηση
εννοιών στη γλώσσα & στα μαθηματικά.
Ψηφιακή εφαρμογή για την ενίσχυση της προσβασιμότητας με τη μέθοδο easy to read (κείμενο για όλους) για την Δ’ Δημοτικού (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
Η ψηφιακή εφαρμογή υλοποιήθηκε για την διευκόλυνση της κατανόησης και εμπέδωσης των μαθημάτων της Δ΄ Δημοτικού από μαθητές με νοητική αναπηρία.
Εφαρμόζει τη μέθοδο easy to read και αποδίδει τα κείμενα των σχολικών βιβλίων με απλό και κατανοητό τρόπο διευκολύνοντας τη μελέτη. Παράλληλα, προσφέρει παιγνιώδεις διαδραστικές ασκήσεις-ερωτήσεις στο κάθε κεφάλαιο για την εμπέδωση των διδασκόμενων θεμάτων.
Ψηφιακή εφαρμογή για την ενίσχυση της προσβασιμότητας με τη μέθοδο easy to read (κείμενο για όλους) για την Δ’ Δημοτικού (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
Η ψηφιακή εφαρμογή υλοποιήθηκε για την διευκόλυνση της κατανόησης και εμπέδωσης των μαθημάτων της Δ΄ Δημοτικού από μαθητές με νοητική αναπηρία.
Εφαρμόζει τη μέθοδο easy to read και αποδίδει τα κείμενα των σχολικών βιβλίων με απλό και κατανοητό τρόπο διευκολύνοντας τη μελέτη. Παράλληλα, προσφέρει παιγνιώδεις διαδραστικές ασκήσεις-ερωτήσεις στο κάθε κεφάλαιο για την εμπέδωση των διδασκόμενων θεμάτων.
Η ψηφιακή εφαρμογή υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής Μαργαρίτα για το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε). – GRNET S.A.
Έχει στόχο την διευκόλυνση της κατανόησης και εμπέδωσης των βημάτων που απαιτούνται για την αποστολή ενός επαγγελματικού email. Απώτερος στόχος η απόκτηση ψηφιακών ικανοτήτων από τα άτομα με νοητική αναπηρία για την ένταξη αυτών στην αγορά εργασίας.
Η ψηφιακή εφαρμογή υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής Μαργαρίτα για το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ Α.Ε). – GRNET S.A.
Έχει στόχο την διευκόλυνση της κατανόησης και εμπέδωσης των βημάτων που απαιτούνται για την αποστολή ενός επαγγελματικού email. Απώτερος στόχος η απόκτηση ψηφιακών ικανοτήτων από τα άτομα με νοητική αναπηρία για την ένταξη αυτών στην αγορά εργασίας.
AKTINES Special Education consists of 114 educational games designed for children with moderate and light intellectual disability. The design and implementation of the AKTINES focuses on supporting the teaching of the different concepts taught in the context of special education, covering the following areas: Body, orientation, environment, objects, mathematical concepts, Greek language.
These activities follow different instructional design techniques including modular presentation of knowledge, practice and gamification, as well as customizable activities that offer open space for experimentation.
AKTINES Special Education consists of 114 educational games designed for children with moderate and light intellectual disability. The design and implementation of the AKTINES focuses on supporting the teaching of the different concepts taught in the context of special education, covering the following areas: Body, orientation, environment, objects, mathematical concepts, Greek language.
These activities follow different instructional design techniques including modular presentation of knowledge, practice and gamification, as well as customizable activities that offer open space for experimentation.
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
Το ΔΕΛΦΙΝΙ υλοποιήθηκε για την αντιμετώπιση των δυσκολιών ενσωμάτωσης στη γλώσσα του συναισθηματικού περιεχόμενου που κρύβεται μέσα στα νοήματα καθώς και της κατανόησης ενός αφηγηματικού κειμένου, και για την διευκόλυνση της προσαρμογής της διδακτικής πράξης στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ).
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
Το ΔΕΛΦΙΝΙ υλοποιήθηκε για την αντιμετώπιση των δυσκολιών ενσωμάτωσης στη γλώσσα του συναισθηματικού περιεχόμενου που κρύβεται μέσα στα νοήματα καθώς και της κατανόησης ενός αφηγηματικού κειμένου, και για την διευκόλυνση της προσαρμογής της διδακτικής πράξης στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ).
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΩ υλοποιήθηκε για την εξάσκηση της προσοχής και της συγκέντρωσης σε παιδιά 6 έως 8 ετών και έχει στόχο την ενίσχυση των λειτουργιών εκείνων που ρυθμίζουν και κατευθύνουν διαφορετικές πτυχές της συμπεριφοράς των παιδιών στην καθημερινότητά τους.
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές με προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΩ υλοποιήθηκε για την εξάσκηση της προσοχής και της συγκέντρωσης σε παιδιά 6 έως 8 ετών και έχει στόχο την ενίσχυση των λειτουργιών εκείνων που ρυθμίζουν και κατευθύνουν διαφορετικές πτυχές της συμπεριφοράς των παιδιών στην καθημερινότητά τους.
Ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική ζωή και την αυτόνομη διαβίωση για παιδιά με κινητικές αναπηρίες (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»). Απευθύνονται σε μαθητές με κινητική αναπηρία, εκπαιδευτικούς, γονείς, και κάθε εμπλεκόμενο με την εκπαιδευτική διαδικασία
(Εργοθεραπευτή, Λογοθεραπευτή):
Φροντίζω τον εαυτό μου
Ψηφιακή εφαρμογή με κατηγορίες δραστηριοτήτων για την Γ΄ έως ΣΤ’ Δημοτικού
Εξερευνώ το περιβάλλον μου
Ψηφιακή εφαρμογή για την κοινωνική ζωή και την εξερεύνηση του περιβάλλοντος
Ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την κοινωνική ζωή και την αυτόνομη διαβίωση για παιδιά με κινητικές αναπηρίες (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»). Απευθύνονται σε μαθητές με κινητική αναπηρία, εκπαιδευτικούς, γονείς, και κάθε εμπλεκόμενο με την εκπαιδευτική διαδικασία
(Εργοθεραπευτή, Λογοθεραπευτή):
Φροντίζω τον εαυτό μου
Ψηφιακή εφαρμογή με κατηγορίες δραστηριοτήτων για την Γ΄ έως ΣΤ’ Δημοτικού
Εξερευνώ το περιβάλλον μου
Ψηφιακή εφαρμογή για την κοινωνική ζωή και την εξερεύνηση του περιβάλλοντος
Ψηφιακή εφαρμογή που περιλαμβάνει εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την Αγωγή Κινητικότητας Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης τυφλών μαθητών (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).
Ψηφιακή εφαρμογή που περιλαμβάνει εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την Αγωγή Κινητικότητας Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων Καθημερινής Διαβίωσης τυφλών μαθητών (στο πλαίσιο της πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού»).