Το 46ο ετήσιο συνέδριο της International Academy for Research in Learning Disabilities (IARLD) διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Jan Kochanowski στο Kielce της Πολωνίας.
Στο συνέδριο αυτό παρουσιάστηκε η επιστημονική τεκμηρίωση για την αποτελεσματικότητα ψηφιακών παρεμβάσεων σε παιδιά με δυσκολίες στη μάθηση, προσοχή, κ.α., οι οποίες έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο του έργου Gi-NeXt – Πλατφόρμες και Εφαρμογές Δημιουργικών και Ψυχαγωγικών Τεχνολογιών Επόμενης Γενιάς.
Οι παρεμβάσεις αυτές διευκολύνουν τον επαγγελματία της ειδικής αγωγής να αντιμετωπίσει προβλήματα στην εργαζόμενη μνήμη, συγκέντρωση, προσοχή και επιτελικό έλεγχο που έχει ανιχνεύσει σε παιδιά ηλικίας 6 – 10 ετών με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου FOCUS που θα κυκλοφορήσει σύντομα από την Inte*learn.
Η παρουσίαση σε poster session έγινε από τις/τους Βασιλική Καρκανιά, Αγγελική Μουζάκη, Παναγιώτη Σίμο (Παν. Κρήτης) και Γιώργο Παπαπαναγιώτου (Inte*learn).