Accessibility Tools

Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Παιχνίδια

Η Inte*learn ήταν ένας από τους βασικούς παραγωγούς και εκδότες edutainment games σε μορφή CD-ROM τις δεκαετίες 1990-2000. Συνολικά έχει κυκλοφορήσει περισσότερους από 100 τίτλους για παιδιά και ενήλικες σε πολλαπλά εκπαιδευτικά πεδία.

Σήμερα, κυκλοφορούν σε μορφή CD-ROM ή με δυνατότητα download πολλοί τίτλοι που διευκολύνουν και υποστηρίζουν τη μαθησιακή εμπειρία υποστηρίζοντας το έργο των εκπαιδευτικών.

Οι τίτλοι αυτοί αφορούν στην προσχολική και στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή. Στη λίστα περιλαμβάνονται και τίτλοι που αφορούν στην επαγγελματική κατάρτιση.

Η τεχνογνωσία αυτή αξιοποιείται για την υλοποίηση διαδικτυακών παιχνιδιών που ενσωματώνονται σε ιστοσελίδες εταιρειών/μουσείων/πολιτιστικών φορέων ή διατίθενται online ή μέσω Android app για tablet ή κινητά.

Βουλή των Ελλήνων

Στο πλαίσια των εορτασμών για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την έναρξη της Επανάστασης του 1821 η Βουλή των Ελλήνων οργάνωσε την έκθεση Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων, δύο αιώνες μετά, η οποία αναδεικνύει καίρια στρατιωτικά, πολιτικά και διπλωματικά γεγονότα του Αγώνα της Ανεξαρτησίας. Στην ψηφιακή έκθεση συμπεριλαμβάνονται 8 ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια τα οποία υλοποιήθηκαν για την εμπέδωση των εκθεμάτων της έκθεσης.

Βουλή των Ελλήνων

Στο πλαίσια των εορτασμών για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την έναρξη της Επανάστασης του 1821 η Βουλή των Ελλήνων οργάνωσε την έκθεση Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων, δύο αιώνες μετά, η οποία αναδεικνύει καίρια στρατιωτικά, πολιτικά και διπλωματικά γεγονότα του Αγώνα της Ανεξαρτησίας. Στην ψηφιακή έκθεση συμπεριλαμβάνονται 8 ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια τα οποία υλοποιήθηκαν για την εμπέδωση των εκθεμάτων της έκθεσης.

Βιβλιοθήκη της Βουλής

Στο πλαίσια της πολυμεσικής έκθεσης με θέμα «ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ», η Inte*learn ανέλαβε την υλοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στόχους. Η έκθεση συνδιοργανώθηκε από την Μπενάκειο Βιβλιοθήκη και το Σύνδεσμο Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση και φιλοξενείται στο κτήριο της οδού Λένορμαν 218 (πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο).

Βιβλιοθήκη της Βουλής

Στο πλαίσια της πολυμεσικής έκθεσης με θέμα «ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ», η Inte*learn ανέλαβε την υλοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών που υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στόχους. Η έκθεση συνδιοργανώθηκε από την Μπενάκειο Βιβλιοθήκη και το Σύνδεσμο Υποτρόφων του Ιδρύματος Ωνάση και φιλοξενείται στο κτήριο της οδού Λένορμαν 218 (πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο).

Σπύρος Βασιλείου

Η εταιρεία Inte*Learn σχεδίασε και υλοποίησε την ψηφιακή εφαρμογή «Φώτα σκιές και χρώμα…» που περιλαμβάνει ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια βασισμένα στο έργο του ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου (1903-1985).

Αποτελεί πρωτοβουλία της μη κερδοσκοπικής εταιρείας ARTIFEX και στόχο έχει την προώθηση του έργου του μεγάλου ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου. Η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίχθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Τα ψηφιακά παιχνίδια απευθύνονται σε παιδιά από 7 ετών και άνω και μπορούν να αξιοποιηθούν ατομικά ή και ομαδικά, αλλά και ως εκπαιδευτικό εργαλείο από εκπαιδευτικούς της α’ βάθμιας και β’ βάθμιας εκπαίδευσης για να παρουσιάσουν στα παιδιά το έργο του Βασιλείου και να τα ευαισθητοποιήσουν σε θέματα τέχνης. Είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ικανότητες καθώς χρησιμοποιείται απλό κείμενο και ανθρώπινη φωνή σε όλο το εύρος της ψηφιακής εφαρμογής.

Σπύρος Βασιλείου

Η εταιρεία Inte*Learn σχεδίασε και υλοποίησε την ψηφιακή εφαρμογή «Φώτα σκιές και χρώμα…» που περιλαμβάνει ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια βασισμένα στο έργο του ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου (1903-1985).

Αποτελεί πρωτοβουλία της μη κερδοσκοπικής εταιρείας ARTIFEX και στόχο έχει την προώθηση του έργου του μεγάλου ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου. Η πρωτοβουλία αυτή υποστηρίχθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Τα ψηφιακά παιχνίδια απευθύνονται σε παιδιά από 7 ετών και άνω και μπορούν να αξιοποιηθούν ατομικά ή και ομαδικά, αλλά και ως εκπαιδευτικό εργαλείο από εκπαιδευτικούς της α’ βάθμιας και β’ βάθμιας εκπαίδευσης για να παρουσιάσουν στα παιδιά το έργο του Βασιλείου και να τα ευαισθητοποιήσουν σε θέματα τέχνης. Είναι προσβάσιμα από άτομα με ειδικές ικανότητες καθώς χρησιμοποιείται απλό κείμενο και ανθρώπινη φωνή σε όλο το εύρος της ψηφιακής εφαρμογής.

Μουσείο Άγγελου Σικελιανού

Η εταιρία Inte*learn ανέλαβε το έργο υλοποίησης του οπτικοακουστικού υλικού (videos, διαδραστικές παρουσιάσεις, slide shows, ηχητικά στιγμιότυπα) για το Μουσείο Άγγελου Σικελιανού στη Λευκάδα. Το Μουσείο αποτελεί δωρεά της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Ανάμεσα στις ψηφιακές εφαρμογές που υλοποίησε η Inte*learn βρίσκονται η εικονική περιήγηση με hot spots και το ψηφιακό παιχνίδι επιλογών, που αποσκοπούν στη διεύρυνση της προσβασιμότητας του Μουσείου Άγγελου Σικελιανού με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας.

Μουσείο Άγγελου Σικελιανού

Η εταιρία Inte*learn ανέλαβε το έργο υλοποίησης του οπτικοακουστικού υλικού (videos, διαδραστικές παρουσιάσεις, slide shows, ηχητικά στιγμιότυπα) για το Μουσείο Άγγελου Σικελιανού στη Λευκάδα. Το Μουσείο αποτελεί δωρεά της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Ανάμεσα στις ψηφιακές εφαρμογές που υλοποίησε η Inte*learn βρίσκονται η εικονική περιήγηση με hot spots και το ψηφιακό παιχνίδι επιλογών, που αποσκοπούν στη διεύρυνση της προσβασιμότητας του Μουσείου Άγγελου Σικελιανού με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας.

Χρησιμοποιούμε cookies για την διευκόλυνση πρόσβασης του επισκέπτη / χρήστη όσον αφορά στη χρησιμοποίηση συγκεκριμένων υπηρεσιών, για στατιστικούς λόγους και προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές οι οποίες είναι χρήσιμες ή δημοφιλείς. View more
Αποδοχή